Did you know that true love asks for nothing, her acceptance is the way we pay, did you know that life has given love a guarentee that last through forever, another day


Bloggandet går segt och jag är ännu segare. Solen har tagit över mina dagar och jag kan inget annat än att dras med. Måste passa på innan jag byter ut solen mot jobb. Ser fram emot tre intensiva veckor på H&M, trots att jag vet att det kommer bli riktigt tröttsamt med alla långa pass och framför allt dagar så kommer jag ha ett leende på läpparna när lönen kommer, wihu! Spanade in Acne och såg att skorna jag spanat in var på rea, dock är det inte dem på bilden, men ni hittar dem på deras hemsida, tänker inte avslöja vilka för då kanske min storlek tar slut ifall jag ska ha dem, ha ha ;) Jag bjuder på ett annat par...lika snygga från Acne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0