I feel like the DJ is my bodyguard, you see the way he keeps me safe with the treble and that bass, I feel free enough to party hard, this dress won't go to waste feel like I own the place


Försöker slänga in ett inlägg i vilopausen. Har varit ute hela dagen med båten och solat, det var hur härligt som helst och idag var det riktigt varmt och det håller i sig veckan ut, happy! Känner mig utmattad, fick ro hur mycket som helst så imorgon lär jag vakna med världens träningsverk, dowh! Igår drog jag och min kompis till Humlans uteservering, det var riktigt mysigt och av en konstig anledning kände jag mig utomlands. Imorgon drar jag och tjejorna iväg till Ekerö för sol, bad och häng, mysigt! Bild från gårdagens outfit ser ni här :) Förresten, vitt nagellack is the shieet med brännan ;) Testa!




Kommentarer
Postat av: Sandra

SNYGGT!

2010-07-13 @ 10:30:53
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0