I have to turn the fan on, the heat is getting stronger, I know I'm not the only one, I'm sweatin'


Har haft fullt upp med att sola, bada, hänga med kompisar och sena utekvällar innan jag börjar jobba.
Vi har haft det underbart tillsammans och trots att sommaren inte är slut än så har vi mest spenderat dgarna borta på Ekerö. Igår drog vi ett gäng tjejer, fotbollsintresserade (?!) till Medis, alla möttes upp och det kändes som att vi var utomlands, det var sjukt varmt och det var riktigt bra drag i stan igår, sen träffade jag en killkompis som jag inte sett på år och dagar, det går braa nu haha, kul att se människor som lyckas och når sina mål, han har fixat sig ett ställe på söder som han tydligen driver, krog av något slag...kvällen var inte slut där, som vanligt hamnar man på Donken, oavsett om man vill eller inte, konstigt nog smakar cheesburgare alltid bäst sent på natten. Sen hoppade vi in i bilarna för att dra oss mot Stureplan, där vi hann både fika och röka vattenpipa, underbart. Jag och min kompis slog vad om att vi inte skulle få gå hem innan 3 och vi båda var pigga nog att hålla vadet ;) Så vid gryning kom jag hem, har hunnit sova ett par timmar, men nu ska jag sätta fart igen, Ekerö väntar! Yeaaaaaaaah!


 





Kommentarer
Postat av: Lokekaja

Nice site, cool background. toni.

2011-09-07 @ 13:02:57
URL: http://lokekaja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0