She's like a bomb that is about to explode out on the floor, I know it´s dangerous but I cant let go, see my mind it goes on a trip, & the vision of her lips tonight and she's a star, hey she more glamorous than a fashion show


Igår åkte jag och mamma till Bromma flygplats för att hämta upp moster som jag inte sett på evigheter, har verkligen saknat henne och vi kommer ha det riktigt kul tillsammans så länge hon är här. Det första hon sa när hon såg oss var, vi struntar i Sverige och åker någonstans tillsammans, Ibiza, Saint-Tropez? haha bästaaaa, och jag bangar ju inte på att åka dit. Första resmålet låter betydligt mer lockande, det andra får bli min bröllopsresa haha ;)
Trots att vi var på flyplatsen som kändes som någonstans i Grekland så hann det hända mycket. Såg bland annat Eddie och Rabih från Rebound. Först gick Eddie förbi oss och stannade typ en meter för att fixa något med väskan då jag sa: ska ni på turnering? haha han kollade ganska häpet. Han trodde säkert att det var någon stalker som många andra fjortisar eller iofs jag kände mig som en oxå när jag sa så haha. Sen kommer Rabih och jag hinner snabbt fråga om vi kan ta kort, så jag springer emellan dem och Rabih säger självklart kan vi ta kort medan Eddie ba, vi har bråttom så vi hinner inte. Men ett kort blev det! Ännu en fjortisvarning på mig, men när impulsen tar över då är det bara att go with the flow...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0