Straight up from my heart you're my number one, and hey here's the part I'm still having fun, It's like you're the cloud underneath my feat and you're the reason that breathe


Idag har jag hunnit med massor. Åt frukost på café för första gången, åkte båt runt Stockholm som måste vara en utav dem vackraste huvudstäderna, speciellt på sommaren, åt en mysig lunch i gamla stan och kände mig som en turist i mängden och jag hade även turen att shoppa ett par skor i min storlek, sista paret! Dagen har varit underbar. Jag älskar utflykter, äventyr, god mat, trevligt sällskap, båtar, glittrande hav och sjöar, vackra byggnader och sommarkvällar.




Kommentarer
Postat av: maria

ååååååh!!!! ja såg dig idag, ville komma fram och beundra dig för den bästa bloggen men hade inte modet, tänkte att du va upptagen med de du va med... :)

2010-07-28 @ 23:08:01
Postat av: Anonym

Hej Maria!

kul att du kände igen mig, inte det lättaste bland vimlet :) Kul!

2010-07-29 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0