You had on the latest fashion It was a bigger attraction, It drew me closer and closer to you baby, I never done anything like this but you I just could not resist, I swallowed my pride and stepped to your side or could it be


Wääääääh, det är sjukt varmt, kan knappt sova....balkongdörren är till och med öppen, men vad hjälper det och så är jag övertrött oxå, har stått på mina ben i 10 timmar och plockat efter alla djur, sorry menar kunder. Dem har gamat efter rean och mitt batteri behöver laddas om, skönt att jag är ledig i två dagar, ska passa på att sola och njuta av det bästa vädret ever! Har haft det sjukt roligt med tjejerna och alla jag har lärt känna, önskar jag kunde spola tillbaka, men alla är lika fattiga och alla behöver jobb så nu jävlar! Slut på det roliga, men let the fun begin när lönen kommer, muhaha! Hela inlägget är flum, så det är lika bra att jag lägger ner verksamheten, nej jag menar inte bloggen, jag menar att jag ska sätta punkt här. Haters.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0