You're my relation and connection to the sun, with you next to me there's no darkness I can't overcome, you are my raindrops I am the seed, with you and God who's my sunlight, I'm blooming, grown so beautifully



Igår tog jag och tjejorna en roadtrip till orörd mark, Ekerö. Vi åkte bil i ungefär en timme och stannade till på ICA för att köpa med oss lite gott och hela vägen hade vi skön sommarmusik som vi alla sjöng till och mycket skratt blev det. När vi väl var framme var det hur fint som helst och sjukt varmt, jag brände mig till och med men idag är jag brun och snygg ;) Vi hade riktigt kul därborta så vi bestämde oss för att åka dit imorrn, igen. På kvällen ska vi styra upp en fotbollskväll och njuta av sommardagarna.




Årets sommarplåga? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0