Baby cut the lights off Im'ma still shine though, have you ever seen a chick with swagger like mine though, everytime I walk up in the club I be on that, catch me at the bar like, where that patrone at?


Passade på att hänga i stan med kompis. Den här gången skippade vi shoppingen och gick över till fika och bara satt och njöt av solen, äntligen lite värme, det förtjänar folket! Åt morotskaka och islatte, har fått upp ögonen för islatte och det passar perfekt när man vill släcka törsten. Efter typ tio timmar ute sitter jag äntligen och pustar ut i min säng och känner hur trött jag är men trots det tänkte jag tipsa om en underklänning som jag tycker passar riktigt fint med exempelvis haremsbyxor eller varför inte shorts?


Emsedge


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Emma klär sig alltid så fint!

2010-06-16 @ 22:16:19
URL: http://myshoebox.se
Postat av: belli

åh så fin underklänning!! vartifrån? =)

2010-06-20 @ 21:18:58
Postat av: Anonym

Underklänningen kommer från Flexees, men dem lär ju finnas lite överallt. Lindex, twilfit kanske? :) lycka till!

2010-06-20 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0