Can you feel me when I think about you with every breath I take every minute, don't matter what I do my world is an empty place like Iv´e been wonderin the dessert for a thousand days, don't know if it´s a mirage, but I always see your face


Hur trött kan man vara? Min energi ligger på 0. Orkar knappt lyfta ett finger och solsting har jag säkert fått. Har legat på Rålis och stekt i ett par timmar och det var sjukt varmt, men varmare får det gärna vara, helst 30° ;)
Käkade även på Spisa hos Helena, maten var utmärkt förutom beasåsen som var mäktig som fan, bara den gjorde mig mätt. Men om jag ska summera hela dagen så får den 5 av 5 solar, generöst! Nu ska jag lägga mig för imorgon är det jobb som gäller och sen är det midsommarfirande och på lördag är det utgång, mucho plans! Spana in Herve Leger, baddräkterna är 2 die 4. Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0