Here’s a little story I’ve gotta tell bout this boy I know so well, back in the day was cool and all, fell in love I fell in love



Idag passade jag på att utnyttja solen till max i ett par timmar, tills jag fick världens allergi av någon konstig anledning. Ena ögat svullnade och blev rött och jag nös minst tjugo gånger och kände mig helt borta. Tog en kall dusch och hoppades på att det skulle lugna ner sig en aning men inte blev det bättre så jag var tvungen att slänga mig på sängen och vila. Senare mot eftermiddagen började jag må bättre tack vare allergi tabletten, bra att jag kom på att vi hade det hemma, bättre sent än aldrig! Drog sedan till min kompis takterass och vi satte oss där med massa gott och självklart var vattenpipan på plats. Utsikten var underbar! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, alltifrån skola och relationer, till kompisar och att gissa byggnader som man såg från flera hundra meter. Hur mysigt avslutades inte den här kvällen? Nu ska jag hoppa i säng och drömma mig bort...


 

 


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia♥

YEAH ;)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-23 @ 23:56:49
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0