Once upon a time you and I when we were green and easy fresh as limes and happy as a sunday sky, there was nothing we could sell or buy 'cause all we really needed was our bare feet and a pair of wings to fly


Idag har jag varit flitig som bara den! Vaknade strax innan 8 för att skicka in c-uppsatsen, nej vi är inte klara än, men snaaart :) sen satt jag med min rapport som ska lämnas in på fredag om mitt modeprojekt. Sen är det ju inte så mycket kvar av plugget, ska man skratta eller gråta? SKRAATTTAAAA! WIHUUU! ÄNTLIIIGEN! Jag är så jäkla skoltrött, så jag vill nästan spy på alla mina böcker. Självklart kommer jag fira att skolan närmar sig sitt slut, en avslutningsmiddag med klassen är planerad, det är ju typ sista gången man ser alla, nästan alla. Nu ska jag dra ut en sväng och njuta av solen, man kan ju inte sitta hemma och dega. Nyduschad, fönat hår och sommarkläder, nu drar jag, ciaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0