One summer night we ran away for a while laughing, we hurried beneath the sky to an obscure place to hide that no one could find, & we drifted to another state of mind & imagined I was yours and you were mine as we lay upon the grass


Satt typ tio timmar framför teven igår och när jag skulle vakna imorse hade jag världens nackspärr, och nu känner jag mig helt förstörd. Det är sällan jag sitter framför teven, men igår var det ju ett historiskt ögonblick så det kunde man inte missa. Senare i eftermiddag ska jag iväg och kolla på en söt vovve, har länge velat ha en hund, men vet inte riktigt om det är rätt tillfälle att skaffa en, men hundar lyckas ju ofta övertyga en med sina puppy eyes. Nu till en snygg baddräkt som jag har spanat in som är to die for, den skulle passa perfekt till min solsemester, en lyxigare variant om man vill se snygg ut på stranden. Sauvage har supersnygga badkläder för den som vill satsa lite extra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0