Visions in my mind of the day that we met, you showed me things that I'll never forget, took me swimming in the ocean, you had my head up in the clouds made me feel like I'm floating


Fick ett tidigt morgon sms av min kära vän Emelie som frågade om jag ville haka med till Rålis och sola och dit ska jag strax. Har på mig en bikini från Nelly som jag fick hemskickad som present från en bloggfest, har ni tur kanske jag lägger upp den senare ;) Har hur många bikinisar som helst så de blir alltid lika svårt att välja, men idag känner jag för att vara rätt basic. Nu ska jag packa ner handduken och kameran och sen ska vi köpa med oss en massa gott och njuta och kanske ta årets första dopp!




Kommentarer
Postat av: pauli♥

va sött linne :)

2010-06-24 @ 10:38:59
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0