Boy, we've had a real' good time and I wish you the best on your way, I didn't mean to hurt you I never thought we'd fall out of place


Ledig! Wihu :) ska passa på att dra ut en sväng i solen och ta frisk luft, ska bli riktigt skönt. Sov riktigt dåligt inatt, hade typ ont överallt och har fortfarande värk, konstigt nog. Jag är typ inte van att stå 9 timmar i streck, det blev nog överbelastning för min kropp. Det var ju verkligen ett tag sen man ansträngde sig så mycket, och det blev nog en chock för min kropp att jag gav mig ut på djupt vatten direkt och jobbade som en galning! Bjuder på två utav typ tjugo väskor som jag har i min samling. Lateer ;)




Kommentarer
Postat av: luffi

jo jag mår så bra så!



hittar du på idag då? kram

2010-03-10 @ 11:19:03
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0