I never ever thought I'd live away from everyone I love and say goodbye, now I'm the princess of a downtown train where everybody here they know my game, but when I walk down the street I hear them say "there she goes that crazy girl"


Även fast jag jobbar på H&M hinner jag ju inte alltid shoppa det jag vill, saker tar slut snabbt och dem flesta plagg man har kikat på ett tag går åt som smöör. Helt sjukt! Man märker verkligen när man står i kassan att ett visst plagg är populärt. Har spanat in några söta plagg från The garden collection och jag föll för den här toppen. Passar utmärkt till slitna shorts och bruna ben till sommaren. Längtar! Blir glad för varje dag som går, det betyder att det är ett steg närmare våren och gräsmattan nedanför huset börjar synas och snön på balkongen börjar försvinna, bara det är ju ett tecken ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0