I shouldn't have walked away I would've stayed, if you said we could've made everything OK but we just, threw the blame back and forth we treated love like a sport, the final blow hit so low I'm still on the ground


Jag är sjukt trött. Har jobbat i 5 timmar. Fattar inte vad som har hänt. Är trött hela tiden...! och det värsta av allt, är att klockan knappt har hunnit slå 8 och jag ligger i sängen en lördagskväll. Hoppas på något nice ikväll på teve, om inte får jag väl ligga kvar i sängen tills ögonen tackar för sig. Om några dagar ska jag vara med i en reklamtävling, 48h.se, det kommer bli sjukt roligt, det är vad jag har hört, och det avslutas sedan med FEST! det har jag oxå hört är kul, ha ha ;) fan, kom igen väder, låt det bli vår nu så man kan ha KUL hela tiden, varje dag, varje sekund, varje timme!!!




Kommentarer
Postat av: Elena

Vad är det för reklamtävling? (:

2010-03-21 @ 10:43:51
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0