I can't help myself I'm addicted to a life of material, It's some kind of joke, I'm obsessively opposed to the typical, all we care about is runway models, cadillacs and liquor bottles, give me something I wanna be, retro glamour


Vad har hänt med Sveriges klimat? Kan inte fatta att jag vaknade och såg snöstorm utanför mitt fönster. Vädret verkar ju ha riktiga humörsvängningar. Ena dagen går man i vårjacka och nästa är det dunjacka. Ska strax iväg till plugget och diskutera C-uppsatsen med vår handledare. Känner mig inte riktigt hundra med vårat ämne men jag hoppas jag ändrar uppfattning, annars får vi se till att byta. Man ska ju ändå skriva ett bra tag och då är det ju viktigt att man känner sig motiverad, det ska ju vara kul att skriva, det ska ju inte kännas som en börda. På torsdag drar reklamtävlingen igång och håller på fram till lördagen som bjuder på fest! Det ska bli riktigt kul! Känns som jag har viktiga datum att passa, men det enda viktiga är utgångarna som planeras. Som mamma brukar säga; fokusera! Du får tänka fest, skor och kläder i sommar, nu är det skolan som gäller. Jag tar skolan 150 % seriöst, men min motivation har verkligen sjunkit, är skoltrött, känner att jag vill ha kul, vädret gör det inte bättre men jag måste kämpa för snart är jag vid målet!


Våra utgångar är oslagbara!


Kommentarer
Postat av: Maria

wooow !!!!!!!!

2010-03-23 @ 12:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0