When the whole worlds turnin left It's when I'm goin right, I need someone to let me be just who I am inside


Ser att många besöker min blogg vilket är väldigt kul, hoppas ni blir inspirerade och får tips, för det är ju självaste meningen med bloggen. Dock försöker jag hålla känslor och det privata som bara berör mig utanför. Har aldrig riktigt känt för att ta upp det på bloggen. Många gånger får mina rubriker stå för mina känslor och tankar. Jag är rätt svår att läsa av, trots att jag bär på mycket så är det lixom min lilla hemlighet. Jag är lixom min egen dagbok. Dem närmaste i min omgivning har kommit mitt hjärta närmast för jag har låtit dem, även om det har tagit tid, både att förstå mig och för att jag ska våga släppa in någon. Jag vill gärna veta vad ni skulle vilja se mer utav här på bloggen, något som jag missat, något som jag bör lägga till? Är den bra, dålig? Rolig, tråkig? Ja, men allt sånt där!
Ni bestämmer vad ni vill se mer utav och självklart ska jag göra mitt bästa för att leverera. För den modige är ingen väg omöjlig. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0