Dance with me you watching me I know you wanting me baby dance with me, I want you dancing with me baby come and dance with me, rock with me no stoppin me with you here next to me


Trots det taskiga vädret och huvudvärken ska jag på ett söndagsparty senare ikväll hos en kompis för att fira hennes B-day. Har varit och köpt present och hann även ta en fika. Riktigt mysigt att hänga i centrum när det är regniga dagar, även om det kan vara påfrestande för plånboken. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig än, blir alltid lika förvirrad när det regnar. Vilka skor ska jag ha? Jacka? Strumpbyxor, leggings eller jeans? Kort eller långärmat? Gaaaah, d hade ju vart betydligt enklare om det var soligt och varmt så man kunde slänga på sig en snygg topp och ett par shorts. Får se om jag hinner lägga upp kvällens outfit...


Förvirrad...?!

fashioncopius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0