Finally found a girl that you couldn't impress last man on the earth still couldn't get this, you're delusional you're delusional, boy you're losing your mind, It's confusing yo, you're confused you know, why you wasting your time?


Snart kommer ni se mig i sönderslitna jeans. Har massor av jeans som bara ligger i garderoben och inte gör någon nytta, så antingen sliter jag sönder dem eller så förvandlas dem till shorts. Dock måste jag köpa ett nytt par från Miss Sixty, passformen var underbar!



jak&jil


Kommentarer
Postat av: FANCIFUL BLOGG

aa sjukt snygga ;)

nu blev jag sugen på chips när du skrev att du skulle äta det.. attans.

2010-05-16 @ 21:45:53
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0