So happy I could die be your best friend, yeah I'll love you forever up in the clouds we'll be higher than ever


Sitter och lyssnar på skön sommarmusik och drömmer mig bort. Åh vad härligt med sommar! Idag har jag haft mycket att göra i plugget och C uppsatsen börjar närma sig sitt slut, friheten väntar bakom hörnet, happy!!!
Klarade även min företagsekonomi som jag kämpat med ett bra tag nu, allt känns så bra just nu. Sommaren är här, plugget är snart över för alltid och snart börjar mitt "riktiga" liv. Har så mycket jag vill göra och se, det kommer bli galeeeeet. I helgen ska jag på såkallat beach party med ett gäng kompisar, det blir grill, skön musik och om vädret håller i sig ska jag ta mitt första dopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0