So we livin life like a video, where the sun is always out and you never get old and the champaign is always cold and the music is always good, and the pretty girls just happen to stop by in the hood


Kom igen solen. Idag vill jag ha värme tack. Ska strax upp och äta frukost och senare ska jag träffa en kompis, vi hade hoppats på att ta årets första dopp men vi får väl se hur det blir med det, men bikini ska jag ta med, annars får vi hänga på någon uteservering, Josefinas är en utav mina favoriter. Förra sommaren spenderade vi mesta av vår tid där, underbart. Atmosfären påminner en om att man är utomlands, med vackra palmer, utomhusbås och den vackra utsikten. Åh, den här sommaren ska bli bäst, den ska fyllas med massa minnen!



jak&jil


Kommentarer
Postat av: PAUSE

najs blogg

2010-05-19 @ 17:48:23
URL: http://www.nattstad.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0