We're just physical creatures of the underworld, she is the queen of the faux disco scene, retro, dance, freak! Singin' retro-dance beats, retro, dance, freak! Undercover the girl needs her lover


Stress och återigen stress. Imorgon är det slutseminarium för uppsatsen då vi ska opponera mot en annan grupp, så jag har suttit och skrivit på den, "kul". Har skippat min spanska lektion 2 gången i rad och även det ger mig ångest, men fan nästa måndag ska jag dit! Hade världens huvudvärk idag, kändes som att någon hade gett mig en fet box men det var nog lördagens bravader, minst sagt. Denna helg blir det lugna puckar, måste plugga mer och festa mindre. Lägger upp några bilder från helgen för er som inte var med :)





Kommentarer
Postat av: emelie

SVAR: seriöst? det var verkligen helt awesome :D

2010-05-03 @ 21:58:37
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
Postat av: Petra

Tog du bort min fråga?

2010-05-05 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0