Why dont you just admit it cause I dont need your graditude, and don´t you try to hide it just tell me the truth, I can´t go on this way looking for something that isn´t there, should I be on my way because I need a reason for this mess


Jag har typ inget liv just nu. Vaknar 6 på morgonen typ varje dag och kommer hem innan 9, känner att mina krafter inte pallar trycket längre, kommer falla ihop ner på marken. Måste kämpa och ge mitt sista nu. Vaknade imorse och trött som jag är tog jag på mig jeansen över pyjamasshortsen, daah! Men men, snart är skolan över, skola låter som typ gymnasiet haha men jag menar såklart UNIVERSITETET!!!! 3 år har flugit förbi, kan inte fatta att allt snart är över och jag kan inte fatta att jag lyckats ta mig igenom dessa 3 kämpande år, jag är STOLT! Jag längtar till massa saker jag ska göra efter, kan knappt vääänta! Men nu åter till walkfashion, spana in detaljerna som jag tycker är riktigt snygga, bara det lyfter en outfit. Ibland behöver man inte tänka så mycket för att skapa en snygg look, ta på dig en snygg brosch eller ta på dig snygga accessoarer :) Ready 2 go!



stockholmstreetstyle


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej du det kan man undra! vi har solen men inte värmen! snygga skorna var! dom zebra mönstrade:)

2010-05-27 @ 22:00:35
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: B

Snygga jeans med nitar!

2010-05-28 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0