Aw, baby, how you doing? You know I'm gonna cut right to the chase, huh? Some women were made but me, myself? I like to think that I was created for a special purpose


Man vet aldrig vad dagen bär med sig och det är väl det som är spännande i livet. Jag är överlycklig! Äntligen har jag fått betyget för uppsatsen och det gick fanimig bättre än väntat, haha! Vill bara skrika och hoppa av LYCKA! Jag har verkligen uppnått alla dem mål jag har satt upp för mig själv och jag har klarat plugget utan svårigheter även om jag ibland tyckt att vissa dagar varit skitjobbiga. Men jag har alltid haft en stark vilja och jag har alltid haft mål även om dem ändrats genom åren. Det bästa av allt och det som jag ibland förundras över när det gäller mig själv, är mitt tålamod men samtidigt min envishet. Wow, cred till mig! Nu kan jag äntligen pusta ut och sätta upp nya mål, för jag ska LYCKAS och tjäna massor med pengar.


I made it, bitches haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0