Even angels have their wicked schemes, and you take that to new extremes


Godmorgon Sunshines! Hade sjukaste drömmarna inatt, men vaknade ändå på rätt hyffsat humör, skönt det. Jobbigt när känslan av drömmen fortfarande är med en när man vaknar haha. Ätit en rejäl frukost, det blir väl typ den enda måltiden framtills kvällen då jag ska ut med tjejorna, längtar redan. Skönt att vara sysselsatt under helgen annars blir jag galet uttråkad. Igår tog jag en långpromenad på kvällen för att rensa tankarna från massa shit som sker i min omgivning, tog på mig vinterjackan och trotsade vädret. Kan säga att det var hur skönt som helst, ska nog börja göra kvällspromenaderna till en rutin, och man sover ju hur bra som helst! Ska hänga med mamma strax och följa med på hennes äventyr.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0