Funny funny how time goes by, and blessings are missed in the wink of an eye


Rolig kväll med tjejerna med mycket skratt och trams, men det är ju så VI. Inget knäcker vår humor, det är bara vi som fattar den. Har proppat i mig massa godis och chips, lyssnat på massa musik och rökt vattenpipa. Jag verkligen älskar sånna här dagar, då man inte behöver gå ut för att umgås. Såklart tog vi en massa bilder, tjejer och kamera lixom, vad förväntar man sig? haha, strike a pose! På senaste tiden har allting jag verkligen tänkt eller drömt om verkligen skett på riktigt, sjukt läskigt. Vet inte vad allting kommer leda till, men jag tror på ödet, så jag ser på allting att det sker för en orsak. Måste ta och lägga mig, fattar inte vad jag gör uppe egentligen, finns ju ingen och prata med såhär sent, och jag är trött. Kan fortfarande inte fatta att vi pratade om en person som dök upp i mitt liv igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0