I couldn't ask for more, we're rocking back and forth, under the disco ball we're the only ones on the floor


Sånna här dagar ger mig ångest och dem får mig att vilja fly eller gömma mig under täcket och bara glömma bort allt. Har knappt gjort något idag, har bara suttit och stirrat. Igår köpte jag en resväska, fick den för ett bra pris och det var jag väldigt nöjd över. Har verkligen inte råd att lägga ut pengar på vad som helst och vissa saker måste jag prioritera framför annat, så enkelt är det. Ska man ut och resa i 3 månader behöver man vara sparsam. Hann även svänga förbi H&M och fick med mig dessa saker hem. Nu tänker ni antagligen att jag ska på någon slags maskeradfest med massa bling bling, men så är ju inte fallet. Har tänkt att ha maskerad masken till nyår, då jäklar! Ska det firas, ska det firas ordentligt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0