I heard you good with them soft lips


Hjälp, jag har blivit besatt av låten "What´s my name" med Rihanna ft. Drake. Sjunger på den 24/7 och direkt när jag kommer hem måste jag spela upp videon och sjunga med och tro att jag har en röst som håller för Idol haha!
Jobbat idag och när man ogillar något så smittar det typ av sig, och jag snackar såklart om att jag fick stå på barnavdelningen. VARFÖR JUST JAG? Ska ta ett snack med den som gör schemat, en dag till och jag gör KAOS med dem, haha! Hur poppis har inte den där snubben blivit, vem är Zlatan och Rosengård lixom?! Det är Laserturken och Rosengård! Såg btw en exklusiv intervju med Zlatan igår och hans attityd knäcker ju. Iskall med självförtroende och ödmjuk lite sådär samtidigt, sånt gillar jag :) Imorgon ska jag ta en runda på myrorna och är man en riktig fashionista ska man kunna våga blanda gammalt med nytt. Såg ett par sjyssta grejer som kanske blir mina, det återstår att se! Sen är det ju kvällskurs som alla andra tråkiga onsdagar, och nu är det inte långt kvar till sista inlämningen, jag har värsta flowet nu och ingen eller inget kan stoppa mig!



Oh na na whaats my name...


Kommentarer
Postat av: juhhuu

hon har ju min kavaj på sig :)

2010-11-17 @ 09:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0