Life's too short to be sitting 'round miserable and people gonna talk, wether you doing bad or good, got a drink on my mind and my mind on my money, looking so bomb gonna find me a honey


Första advent, mys! Julpyntade i helgen och skapade julstämning här hemma. Värmde glögg och åt pepparkakor, jag skippar lussebullar, inget jag suktar efter direkt och så gillar jag heller inte safran för den delen. Min kompis kom över på besök igår innan jag skulle ut. Hon tog med sig en flaska rött och vi åt crepes och hade supertrevligt. Massa egobilder togs oxå, typiskt jag innan utgång! Sen kom min kompis och plockade upp mig och vi hämtade upp resten av gänget och drog in mot stan i stormen. Hade bokat bord på Jensens Böfhus och åt grymt gott kött och vin till maten såklart, och sen beställde vi godaste efterrätten tills vi blev proppmätta och kände för att röra oss vidare. Hamnade sen på Eken, som ligger vid Hotell Hilton Slussen, för er som inte varit där är det värt ett besök, utsikten är underbar! Stockholm är verkligen vackert under alla årstider. Idag ska jag slappa och möjligtvis packa, dagarna bara flyger förbi och snart står jag på Arlanda för att åka bort i 3 månader, FATTA! :D
Laddar upp egobilderna senare när jag är hemma, har ju inte sladden med mig...




Det blev en hel del vin igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0