See that girl watch her go, red high heels and pretty toes, silly puddy dungaroos, lady's got a killer groove and you've got a lot to lose


Kul att vakna till regn, NOT! Speciellt inte om man är ledig, kanske om man är bakis eller något...Inga planer än så länge, kanske börjar sortera lite vad jag ska packa ner. Ska försöka begränsa min packning, för jag kan ju inte ta med hela garderoben även om jag så önskar. Mamma ska hälsa på så jag får be henne ta med resten. Mina skor lär ju väga en hel del. Var förbi Lindex och köpte knästrumpor, fast lite längre över knäna kommer dem vilket är riktigt snyggt. Bjuder på lite inspirationsbilder :)


Stockholmstreetstyle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0