She don't believe in shootin' stars, but she believe in shoes and cars, wood floors in the new apartment, couture from the store's department


Lyssnar på Kanye West- Memories made in the coldest winter och känner lite depp, trots den mysiga låten. Jag är ingen vinter människa, fy för snö och kyla. Därför tar jag mitt pick och pack och drar till varmare breddgrader och nu är det inte mycket kvar! Visst är det mysigt med allt vad vintern bär med sig, och speciellt julkänslan. Vet inte om jag kommer få den känslan i år, kommer fira jul i solen och värmen, men jag klagar inte ;) Ska iväg och jobba vid fyra, hade en känsla av att dem skulle ringa mig imorse och min female intuition hade rätt haha! Måste bara visa er ett halsband jag såg inne på Topshop.


Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: marwalicious

Hahahah aa han är ful men hon är het! :)

den kostar 2000 och då får man allt det där sen är det garanti hos min moster på den oxå =) den är riktigt grym petra inte för att göra någon reklam eller så men den är grym! min moster vinner inget på den den kostar så mycket egentligen utan det är bara garantin som gynnar kunderna :)

2010-11-10 @ 13:20:21
URL: http://mondoblog.se/marwalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0