Some boys kiss me some boys hug me, I think they're O.K, If they don't give me proper credit I just walk away, they can beg and they can plead, but they can't see the light, that's right, 'cause the boy with the cold hard cash, Is always Mister Right


Satt hemma fram tills det att min kompis messade och frågade om vi skulle ta och hänga i stan. Utan att tveka, trots det kalla vädret, bytte jag om på rekordtid och drog ut. Har känt mig riktigt uttråkad dem senaste dagarna och vad som helst gör mig glad, nästan. Möttes upp bland folkmassan och jag hatar när det är galet mycket folk, kändes som julrushen, skönt att man slipper den. Hann gå förbi M.A.C och köpa mitt läppstift, jag är som Maria Montazami, addicted. Läppstiftet är dock rätt dyrt och jag vet inte hur många jag har förbrukat, borde få årliga presentkort hos dem, ha ha. Holla if u read this ;) Ska ta och vara lite social nu, med vem? Väggen kanske, haha fyfan...ångest.



El classico posen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0