I was all alone I was feeling rather low, I needed someone to lift my spirits up, so I dropped in on a dance just to take a glance


Imorgon kommer min kompis hem till mig för att klippa mitt slitna hår, har inte riktigt bestämt mig hur frisyren ska se ut men en sak vet jag och det är att jag ska behålla längden. Mitt hår är ju trögast på att växa ut så att klippa en cm från längden är fullt omöjligt haha, max en halv cm! Ska ta och käka frukost, magen har kurrat sen 8 imorse. Jag är ju mästare på att vara hungrig hela tiden! Nu har jag fått migrän också, kul och det blir inte bättre av att jag lyssnar på Justin Bieber, baby babyyyyyy haha ;D


Miss u, kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0