Well, you got the key to my heart, but you ain't gonna need it, I'd rather you open up my body and show me secrets, you didn't know was inside, no need for me to lie


Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av PH innan läggdags. Kommer somna gott ikväll, är galet trött. Har haft ont i axeln och knappt kunnat röra mig, är det kylan, axelväskan eller massa lyft på jobbet. Ingen aning, men kanske en kombination av allt?! Mitt schema kommer vara proppat framöver. Det behöver tvättas och packas, fixa ärenden, boka tid hos frissan för att fixa rak permanent och massa annat. Har till och med börjat fundera ut vilka outfits jag ska ha på mig haha, första outfiten inför Hollywood besöket är redan färdig haha! Hoppas kunna uppdatera från andra sidan jordklotet så ni kan följa med mig på resan, för jag kan ju inte packa med alla i resväskan ;) Nu bjuder jag på inspirationsbilder innan avsnittet laddas upp. Natti!


fashioncopious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0