You got that something that keeps me so off balance, baby you’re a challenge lets explore your talent


Som ni vet så flyr jag tänkte jag säga men det gör jag ju självklart inte, utan jag åker bort på en lååång och efterlängtad semester på andra sidan jorden...Men innan dess ska jag självklart ta och hänga med alla mina vänner för att säga hej då och då drar vi till med en riktig fest, inget som vi fixar, utan vi bokar bord på ett libanesiskt ställe som tydligen har live musik, gillas och vi ska röja som f#%¤&! :D Ser verkligen fram emot det, Kitty lägger ut ett evenemang på FB ikväll, satsare ;)


En kväll jag sent kommer glömma!


Kommentarer
Postat av: Ragnarkatarina

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-11-16 @ 15:36:51
URL: http://ragnarkatarina.blogcorporate.com
Postat av: Anonym

You are most welcome! Keep reading :)

2011-11-16 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0