You know you love me I know you care, just shout whenever and I'll be there, you are my love, you are my heart and we will never, ever, ever be apart


Har suttit och skypat med en vän ett bra tag nu och vi har garvat som bara den. Skickat bilder till varandra från förr och nu, och bilderna från förr kommer jag knappt ihåg eller så är det bilder och minnen jag förträngt enligt min kompis haha, känns som ett annat liv. Måste ta och spara ner alla bilder till en skiva, kan vara smart om datorn kraschar, det har ju hänt förr, fan vad besviken, arg och ledsen jag blev! Dem bilderna kommer aldrig tebax, så nu har jag lärt mig en läxa! Idag hann jag även med en fika, det blev en Gustav Adolf bakelse, så mäktig att det blev min lunch!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag orkade bara med en halv Budapest...och angående bilder och att spara filer osv. kan jag rekommendera en extern hårddisk som jag fattat att skaffa. Mybookessential the best

2010-11-08 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0