Adrenaline rushing in my body, all my power I just can't fight it, no matter how I keep on tryin' I can't deny I got this heartburn, burnin in my soul call the fire department, It's out of control


Gissa vad? Igår blev jag dagens hjälte på jobbet, då jag hann stoppa en tjuv från att stjäla, tydligen var han drog påverkad och hade kniv, något jag knappt hade en aning om förens väktaren kom och snackade med mig. Det är verkligen inte värt att sätta sitt liv i fara för något sånt, trots allt var det en jacka! Men men, duktig var jag iaf!
Det enda jag gjort på senaste är att jobba, vinka hej till cashflow! Men idag mår jag piss, har migrän så det bara skriker om det, känns som jordbävning i mitt huvud och inte nog med det fick jag stå på barnavdelningen idag och det är något jag ogillar starkt! Gick raka vägen till apoteket efteråt och skaffade tabletter, orka ha migrän vid sådan ung ålder! Ska bara slappa ikväll och hoppas jag blir bättre, det är fan inte likt mig att sitta hemma på en helg...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0