Hey California waiting, every little thing's gotta be just right, say while you're tryin' to save me, can I get back my lonely life?


Nu är det 49 dagar kvar tills jag åker! Sjukt vad tiden går snabbt och det gillas, speciellt när man har något att se fram emot. Måste börja fundera vad jag ska packa ner och vad som måste fixas. Det mesta kommer jag såklart köpa där, ska ju trots allt vara borta ett bra tag, så att ta med massa saker hemifrån känns onödigt och tråkigt. I helgen drog jag iväg på bio och såg The social network, se den! Så mycket tid man spenderar framför datorn är ju hela ens liv typ, så mycket datanörd är jag, men man måste ju fördriva tiden på ett eller annat sätt, eller så har jag inget liv haha ;) Jobbar 2 dagar den här veckan, skönt, får se om det dyker upp fler pass men än så länge är det skönt med lite ledighet men man ska inte göra sig för bekväm, det är cashflow som gäller! Magen kurrar, ska se vad som finns att käka, jag lever ju bara på polar bröd, yummi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0