I’m a wild boy you tryna tame me baby, the way I get it from the house can you keep me faithful, got a lot of girls got a lot of flava that´s why when I hit em they want me to return the favour


Kvällen var grym som vanligt med riktigt skön musik. Såklart hängde vi på favvostället, säkert kort. Vem orkar bli besviken när man är taggad som fan? Duktig som jag var tog jag bilen och plockade upp tjejorna och dansade natten lång, var väl hemma tidigast eller ska man säga senast vid 4 tiden. Tog självklart en sväng förbi Donken och vi vart överlyckliga över att vi fått fel beställning, någon hade ju beställt sjukt mycket käk. Tror det var grabbarna bakom oss i bilen haha! Har nog aldrig varit så rädd över att äta en hamburgare och bli BUSTED! Min kompis föreslog att vi skulle hitta en parkeringsplats långtifrån Donken, men jag var för skraj, vi var ju trots allt i akalla ;P


TUNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0