I'm getting tired of waitin' around I feel like I'm always trackin' you down, I don't wanna point my finger at you but there's something you're forgettin', here's what you better do, you better think of me


Idag hängde jag på stan med kompis, blev en fika på söder och en massa snack. Sen hann vi även med att titta på en filminspelning med bland annat Felix Herngren. Reklamen för länsförsäkringar är ju klockren och humor har han! Det var sjukt kallt idag, som alla andra dagar nuförtiden, så det blev några timmar i stan sen drog jag hemåt, till mitt fluffiga täcke som jag så gulligt kallar det, mysigt! Köpte hem en massa godis och mörk choklad, jag blir ju typ aldrig sugen på mörk choklad, weird! Imorgon är det jobb som gäller, ett utav det bästa jag fått!


Lyx att sitta och bläddra igenom modetidningar på jobbet ;)
(Nej, jag jobbar inte på ELLE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0