Let's have a toast for the douchebags, let's have a toast for the assholes, let's have a toast for the scumbags, every one of them that I know, let's have a toast to the jerkoffs, Baby I got a plan, run away fast as you can


Fan vad trött jag är, mina ögon kommer slockna när som helst. Trots att jag har sovit ut hela förmiddagen vill jag bara krypa under täcket och låta lördagen passera. Gårdagen spenderades på restaurang Caliente, god mat i små portioner, för en gam som mig så tyckte jag att det var för lite mat, visst att det ska föreställa förrätter, men för det priset förväntar man sig mer utav det goda. Sen körde vi mot Café Opera, där vi hann kika på modetävling. När den var över började festen och jäklar vilken bra musik det spelades. Jag ♥ house, vem dansar till RnB nuförtiden? Idag står vi på gästlistan för Axwell´s efterfest men frågan är om jag pallar trycket? Don´t think so...


Ni fattar vad jag menar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0