Let's play a love game, play a love game do you want love or you want fame? Are you in the game? Dans le love game?


Jobba, jobba, jobba! Fan vad taggad jag är! Jag som oftast tycker att ett pass på 4 timmar är lagom börjar nu jobba 9 timmars pass, klappar mig själv på axeln. Ska tjäna så in i helvetes mycket pengar sista månaderna innan jag reser bort, för räkna med en hel del shopping. Det lönar sig ändå inte att shoppa här, bara kallt och eländigt. När ska butikerna inse att våren är över och rea ut alla dessa plagg? I veckan ska jag förhoppningsvis möta en gammal vän, vi har typ känt varandra sen grundskolan och en middag ute på restaurang står på schemat, vilken det blir återstår att se. Nu orkar jag inte skriva mer, känner att bokstäverna hoppar kors o tvärs...Finito!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0