Lose yourself and wine your waistline, grind your body to the bassline, shake that thing your mama gave you, It´s a blessing that she made you


Dem flesta av er verkar vara uttråkade, så jag tänkte fortsätta. Så, vad har jag gjort idag? Jo, vart ledig, hur skönt som helst men ändå boring. Behöver varenda krona! Därför bokade jag upp ett pass frivilligt utöver dem jag fått, duktigt va? Orkar verkligen inte sitta hemma och dega framför sega underhållningsprogram och talkshows som Tyra Banks och Rachel Ray! Nog om mitt jobb och min överlevnad. Hängde med kompis i centrum idag, käkade gott och sen träffade jag ytterligare två kompisar. På hemmaplan missar man ju inte varann! I helgen blir det utgång, men hör och häpna, jag ska ta bilen! Så alkoholen kan ni ju glömma, BIG TIME! Måste tänka på hälsan ha ha (""). Nu ska jag fortsätta käka godis, trots att jag borstat tänderna, ibland kan jag göra saker och ting lite tvärtom, men det tillhör min livsstil lixom ;)




Kommentarer
Postat av: Louisoda

Excellent site!

2011-03-30 @ 10:48:28
URL: http://louisoda.blogfuture.com
Postat av: Anonym

Thank you! Keep reading :))

2011-03-30 @ 15:13:52
URL: http://walkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0