On a plane on a plane, off to see the city girls again, only bringing what to carry on, so that you know I won't be long


Ledig från jobbet idag, det behövs, har massa ärenden som måste fixas. Bland annat har min kära Macbook gått sönder igen, whats up med det lixom? Hoppas macoteket är snälla nog att ta in den på reparation, för jag vägrar betala, det är andra gången det händer. Sen har jag ju min kvällskurs, boring, vem har ens ork och lust till att plugga, inte jag iaf, men det måste göras. Skönt att det inte är mycket kvar tills jag har kammat hem poängen. Kommer ha klart allting inför resan, vilket känns underbart, då har jag inget att tänka på och som stressar mig. Btw, spana in godbitarna från H&M, gillar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0