On our way so it seems, blooming flowers waltz before me, rollin' numbers passing time, got to get outside the city, in the morning all will see, just how crazy young love can be, on our own away again, don't get down my darlin'


Lyckad kväll med mycket skratt och bekanta ansikten. Idag känner jag mig trött, eller mer depp, skyller på vädret. Det blev ingen sprit för min del igår, nöjde mig med en sprite, det ska man ju göra när man kör bil. Don´t drink and drive! Kom hem lagom i tid om man nu kan kalla det lagom, jämfört med tidigare utgångar var jag hemma strax innan 3 ;) Ska hänga med mamma strax, inget speciellt planerat, söndagar är ju till för att vila. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen med datorn framför mig och dega fram tills läggdags. Ska ta och göra mig i ordning, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0