See I don't know if you get it yet just don't know, he's like the lighter to my cigarette, watch me smoke, I never knew another human life can have the power to take over mine


Har jobbat som en tok, utmattad var bara förnamnet! Men hur nice kommer inte det kännas vid löning? Känslan av att vara utmattad efter jobbet kan verkligen kännas skönt! Trots att jag jobbar nio timmar varje dag, med undantag för vissa dagar så trivs jag sjukt bra. Jag älskar att få jobba med kläder och personalen är hur trevliga som helst. Kan verkligen inte tänka mig att jobba med något annat i framtiden heller, ibland är man ämnad för vissa grejer och mode är min grej, det är min passion i livet. Imorgon jobbar jag ytterligare, men sen blir det utgång med tjejorna, har redan fixat ihop min outfit ;) alltid bra o ligga ett steg före!


fashioncopious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0