The stars are burningI hear your voice in my mind, can't you hear me calling, my heart is yearning, like the ocean is running dry, catch me i'm falling


Hur trött var inte jag igår på en skala 1-10? Kände mig seg hela dagen och överskattade mig själv lite när jag trodde jag var pigg för att orka hitta på något, men tyvärr så höll inte mina krafter. Har spenderat söndagsmorgonen med att lägga ut alla mina kursböcker för att förhoppningsvis få dem sålda och tjäna en slant. Alla pengar är välkomna inför min resa! Ska jobba hela veckan och ta så mycket pass jag bara kan, ska sova, äta, andas H&M! haha men ni fattar, med andra ord jobba ihjäl mig! Ska strax iväg och plocka upp mamma och sen får jag se vad jag hittar på lite senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0