You’ve been acting awful tough lately, smoking a lot of cigarettes lately, but inside you’re just a little baby, It’s okay to say you’ve got a weak spot, you don’t always have to be on top


Känner mig galet rastlös, sitter och funderar över att hotmail borde heta gotmail, hur tråkigt har inte jag? Jag börjar hata lediga dagar. Vill slita, bli trött, få värk i benen! Har inte tid och råd att sitta hemma eller fördriva tiden med att gå runt på stan, jag reser ju snart! Tiden går snabbare än man tror. Jag är överlycklig över att slippa hösten och vintern, första gången på 23 år, FATTA! Kommer fira jul och nyår i USA, det kan inte bli bättre!




Kommentarer
Postat av: Daria

you're lucky girl! ta vara på den tiden där borta :)

2010-10-19 @ 18:58:12
URL: http://dariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0