Hey there summer boy lets go for a drive, take me for a ride never gonna close our eyes, hey there summer boy Im a busy girl, don't got too much time hurry up before I change my mind


Livet känns tip top, härligt, bra, lyckligt, roligt, spännande, äventyrligt, allt det som är positivt kan du räkna med. Allt det negativa har jag lagt åt sidan för att njuta av mitt liv till max! Trots att det finns små bekymmer och negativitet omkring mig så försöker jag alltid se något bra i allting som sker, jag är ju bara för positiv! Ibland kan det vara bra men ibland kan det oxå vara dåligt. Men jag har faktiskt ingen tid och ork att må dåligt vilket jag har gjort mentalt ett bra tag nu. Nu ska jag sätta mig själv i fokus och uppskatta det jag har framför mig, ska blicka framåt istället för att blicka bakåt. Solen skiner och det är underbart väder, så jag tänkte passa på att hänga med en vän och shoppa något till utgången imorgon, ser verkligen fram emot det och det ska firas galet, ni kan ju tänka er hur galet med tanke på att uppsatsen är inlämnad och klar! Vad jag får med mig hem får ni se sen, nu ska jag byta om från pyjamas till fashionista ;)


Så snyggt så jag döör! (Jak&Jil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0